Arior Barcelona gwarantuje, że oferowana biżuteria jest najwyższej jakości oraz jest wolna od wad. Na dowód tego przygotowaliśmy przejrzystą politykę ewentualnych wymian, zwrotów lub reklamacji.
Zwroty
Możesz zwrócić zakupiony w naszym sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Wystarczy, że wyślesz wiadomość e-mail na adres: arior@arior.pl i poinformujesz nas w tym mailu, że chcesz zwrócić zakupioną biżuterię. Pamiętaj, że produkt musi być w stanie nienaruszonym i nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar przesyłasz na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem o odstąpieniu od umowy (do pobrania poniżej) na adres: Arior Barcelona Sp. z o.o., Czajkowa 190, 39-332 Czajkowa. Produkty wykonane na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
Formularz odstąpienia od umowy
Reklamacje
Jeśli zdarzyłaby się sytuacja, że po otrzymaniu produktu stwierdzisz w nim wady wyślij wiadomość e-mail na adres: arior@arior.pl i poinformuj nas o tym. Niezwłocznie się z tobą skontaktujemy informując o dalszych krokach. Klient ma prawo składać reklamacje, w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa (rękojmia) lub udzielonej gwarancji. Wybór odnośnie tego czy Klient korzysta z rękojmi lub z gwarancji należy do Klienta.
Gwarancja
Na wszystkie nasze wyroby udzielamy 24 miesięcznej gwarancji. Przy czym reklamacji z tytułu udzielonej gwarancji nie podlegają:
- biżuteria posiadająca uszkodzenia mechaniczne powstałe z powodu np. wgniecenia, otarcia, deformacje lub niewłaściwego dopasowania rozmiaru, itp.
- biżuteria odbarwiona oraz uszkodzona poprzez niewłaściwe użytkowanie i konserwację
- biżuteria srebrna złocona, srebrna oksydowana i srebrna posrebrzana, która podlega naturalnemu ścieraniu. Ścieranie to jest naturalnym procesem i nie podlega gwarancji.
Wymiana
Jeśli w naszej ofercie nadal znajdują się produkty z tej samej kategorii i w tej samej cenie, możesz w ciągu 14 dni wymienić otrzymany towar. W tym celu napisz do nas na arior@arior.pl